Gyakran ismételt kérdések

  1. Telefonon rendelhetek?
    Vásárlásra csak regisztrációt követően van lehetőség, ami pár percet vesz igénybe. Az adminisztráció megkönnyítése miatt csak a shop felületén lehet rendelni, emailben, telefonon nem.
  2. A megrendelési folyamat a kosárba tétellel végződik?
    Attól, hogy a termék a kosárba kerül, még nem kerül megrendelésre. A megrendelést meg kell erősíteni, illetve a terméket ki kell fizetni.
  3. Mit jelent az elállási jog?
    Ha egy termék bármilyen okból nem nyeri el tetszését és 14 napon belül (lehetőleg írásban) jelzi felénk az elállás szándékát, visszafizetjük a termékek árát (természetesen a visszaküldést követően).
    Ilyen esetben semmi más dolga nincs, mint a jelzéstől számított 14 napon belül visszajuttatni hozzánk a terméket, mi pedig a visszaszolgáltatást követő legkésőbb 14 napon belül visszatérítjük a csomag árát (természetesen akkor is, ha személyesen vette át a csomagot). Fontos, hogy a visszajuttatott termék lehetőség szerint felbontatlan gyári csomagolásban legyen (hiszen szeretnénk azt újra értékesíteni), vagy ha már felbontotta, akkor ügyeljen arra, hogy a csomagolás részei, a termék és annak tartozékai, valamint a leírása is sértetlen állapotban mind meglegyen. Tudnia kell, hogy a termék visszajuttatásával kapcsolatos szállítási díjak önt terhelik! 
  4. Mi a teendő, ha a csomag sérülten érkezik?
    Amennyiben bármilyen külső sérülést talál a csomagon, a futár köteles tételesen átadni az árut és a helyszínen jegyzőkönyvet felvenni. Ha véletlenül eltérést tapasztal a számlázott és a szállított tételek között, esetleg sértetlen csomagolásban sérült árut talál, kérjük, okvetlen vegye fel velünk a kapcsolatot, azonnal orvosoljuk a hibát!
    Kérjük, hogy a számlát vagy másolatát lehetőleg őrizze meg, mert a szavatosság a leggyorsabban és a legkönnyebben ennek meglétével, illetve a termék hiánytalan, tartozékokkal együttes állapotában érvényesíthető. Vállalkozásom a hazai törvényeknek megfelelően, továbbá a gyártó és a forgalmazó által biztosított feltételek szerint jár el. Amennyiben nem a szállítás során következett be a termék sérülése, emailben vagy telefonon jelezze felénk a problémát és a lehető leggyorsabban juttassa vissza áruházunknak a hibás árut - amint megérkezik, kicseréljük vagy javítjuk.
  5. Személyes adataimat megfelelően kezelik?
    A regisztráció során megadott adatok (név, cím, telefonszám stb.) kezelésekor az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően járunk el. Beleegyezése nélkül soha, semmilyen adatot nem szolgáltatunk ki harmadik félnek (kivéve a futárszolgálat részére, akik a fuvarozási szerződésnek megfelelően az adatokat szintén az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezelik).
    Jelszavát titkosan kezeljük és tároljuk, cégünk munkatársai sem láthatják (célszerű olyan, lehetőleg minél hosszabb, több speciális karaktert (szám, felkiáltójel stb.) is tartalmazó jelszót választani, melyet könnyű megjegyezni, de mások által nem kitalálható!). A regisztrációval, illetve webáruházunkat használva ezen adatvédelmi politika feltételeit elfogadja, és engedélyezi számunkra adataid használatát az itt leírtak alapján. 
  6. Üzletben meg lehet tekinteni a játékokat?
    Nem rendelkezünk bemutatóteremmel, sem üzlettel, így a játékokat megvásárolni csak a webáruházban lehet. A székhelyünkön egyedül kipróbálási és átvételi lehetőséget tudunk biztosítani, előre egyeztetett időpontban.
  7. Kaphatok-e kedvezményt, ha bölcsőde, óvoda, egyéb közintézmény vagy alapítvány nevében vásárolok? 
    Természetesen örülünk bölcsődék, óvodák és egyéb közintézmények, alapítványok, illetve pihenő-, üdülőszolgáltatást nyújtó partnerek megkeresésének, amennyiben a gyermekek foglalkoztatását célzó játékokat, könyveket, egyéb termékeket vásárolnának, így számukra igyekszünk egy kedvezőbb árkonstrukciót nyújtani. A kapható kedvezményekről kérjük e-mailben érdeklődjön!

Kérjük, biztonsági okokból, vásárlásai befejeztével minden esetben jelentkezzen ki, mielőtt az oldalt elhagyná!

 

Webáruház készítés